Centered
around you

 

Q Hospitality Group
Brand Identity

Q Hospitality Group (voorheen EHM) richt zich op het acquireren van grootschalige hospitality projecten, vastgoed en het ontwikkelen en uitbouwen van unieke horeca­concepten. Bekend zijn wellicht Kasteel De Essenburgh, wellnessresort Thermae 2000, het in Arnhem gelegen Hotel Haarhuis en de Koepelgevangenis, Veluwe Hotel De Beyaerd en Kasteel Engelenburg en vanaf 2024 The Diamond Amsterdam.

Totale rebranding

 

Bij een nieuwe en aangescherpte ambitie hoort ook een passende identiteit die de energie van de mensen achter Q goed uitstraalt. DartDesign werkte samen met Branddoctors op de merk­positionering, values en tone of voice om uiteindelijk een totale rebranding door te voeren in alle middelen. Zowel voor externe branding als interne branding. Zo kregen ook de mede­werkers hun eigen strategie en identiteit.

Ook voor de mensen van Q

 

Om je als medewerker écht thuis te voelen hebben we een interne identiteit uitgerold. Onder de noemer ‘Centered around you’ commu­niceren we in eigen stijl, passend bij de energie van de mensen van Q.

Websites in de nieuwe stijl

 

DartDesign heeft voor zowel de externe als interne website een design gemaakt. In deze designs komen de vernieuwde merk­positionering, de values en tone of voice herkenbaar terug.

Een brandbook voor houvast

 

Dit alles is vastgelegd in een beknopt brandbook waarin alle do’s en don’ts beschreven staan om het merk consistent te gebruiken. Zo weet iedereen bij Q precies hoe ze met de nieuwe brand identity om moeten gaan, en is er altijd iets om op terug te vallen.

Nieuwsgierig geworden?


Als je meer wil weten over ons en wat we voor je kunnen betekenen, stuur dan een berichtje en we nemen snel contact met je op.